Nu har min babe åkt hem..

And i miss him ofc! ah som sagt kasper har åkt hem nu , vi gjorde inte så speciellt mycket. Haha jag gjorde min kända kola idag och då skulle pappa, gustav och kasper smaka.. gash. Pappa fick typ panik för att det va så mycket socker i haha! Och gustav åt, fast att han sa att det va äckligt? man ba; ööh? Och sen kasper.. haha han va så gullig som ljög och sa att det va gott! <3 Aja, vi pratade lite vi fyra , men sen gick vi upp på mitt rum och snacka. Vi började kolla lite på p.s. i love you. fast han va tvungen att dra hem så vi såg inte hela.
Jag äälskar verkligen den filmen, sitter typ & lipar så de blir stora pölar i rummet höhö.

men ah, nu ska jag minsan stänga av och kolla lite på tv innan jag somnar! skriver imorgon såklart. pusspuss och sov gott mina bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0