oj ahaha

GOD MORGON BLOGGEN! förlåt för sista inlägget igår, jag va bara övertrött och ja va helt borta tror jag. hha, jag älskar att blogga ofc! det har bara varit lite segt nu när det varit jul & nyår. Men nu ska jag blogga som vanligt!



Igår på dagen kollade jag på båda twilight filmerna haha! sen fixade jag mig och drog vidare till kasper älskling. Vi kollade på tv och lite sådär. Jag hade verkligen ingen röst igår ;O hah sjukt roligt. Men det är bättre idga ifal. Men sen vid halv 2 gick jag hem och kollade på tv innan jag somnade. Kommer verkligen sakna kasper, han ska ju lana i 3 dygn?! hah stört. Aja, vaknade ifal för en timme sen och har just fixat  mig. ska tvinga pappa att skjutsa in mig till stan en liten runda, måste fixa de där m larmet på HM och köpa lite smink!
sen kanske hitta något annat, får se. Ska nog spara pengarna som jag fick i julklapp till något jag verkligen vill spenadera dem på!
Men nu ska jag ner till daddii, skriver sen! PUSSSS


Såhär ser jag ut idag!
Grå vanlig tröja; HM 99 kr
nitbälte; Lindex 199 kr
Svarta lackbyxor; Gina 199 kr


Kommentarer
Postat av: ronja

du e söt. kanske kan ses på söndag eller måndag <3

2010-01-02 @ 14:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0