pluggggg..

Hejhej bloggen! Vad gör ni? Jag själv tar just nu en liten paus från pluggandet.. love it. Jobbar lite matte och SO just nu ikväll. Ska bli klar med matten och plugga på SO'n, för prov på lag & rätt nästa vecka så det är härligt att vara lite i förväg så man kan ta det lugnt sen! Aja, det känns som att det är ganska mycket plugg nu, alla nationella prov och shiit. fyfan vad jag hatar det rent ut sagt ;S! Men jag har en ganska bra inställning och det är; gör bara ditt bästa, för bättre kan du inte göra! bra va? haha.

Nej nu ska jag inte skriva om massa plugg här i bloggen, ush! ikväll blir det nog en slapppar kväll, ska bada snart och ta på ansiktsmask, min hud har blivit väärsta torr nu på vintern, stort minus. Men ah nu ska jag plugga det sista. skriver snart! pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0