rätta svaren! :)

kommer ni ihåg frågorna som jag ställde er..? här har ni ifal dom rätta svaren!

Vilket gillar jag mest av rosa och blått?
SVAR; ROSA!  
Vilket gillar jag mest av Hello kitty och Nasse?
SVAR; HELLO KITTY
Hur länge har jag & kasper varit tillsammans?
SVAR; SNART 9 MÅNDADER
När fyller jag år? 
SVAR; 4/4
har jag några syskon?
SVAR; EN LILLEBROR..
Vilken linje funderar jag just nu på att gå?
SVAR; SAM MUSIK
Vart ifrån kommer min mamma/ vart har jag mina släktingar på mammas sida?
SVAR; BLEKINGE
Gillar jag mest att dansa eller sjunga?
SVAR; SJUNGA!
hur många hål i öronen har jag?
SVAR; 3 SNART 4
Och sista frågan! vilken film är min favorit film?
SVAR; TWILIGHT!


svaren får ni när 5 st har gissat ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När får vi höra låten som du spelade in för några veckor sen?:)

2010-01-25 @ 19:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0