Sitter här med Jeeehnnyy!

Heejsan bloggen! Nu sitter jag här på mitt rum och vi fryser häcken av oss hehe. Idag så har jag varit i skolan , Tisdagar går alltid så snabbt för vi har så några lektioner hehe. Sista lektionen va syslöjd, och vi ska göra balklänningar nu! Jag ska göra en rosa kort klänning, i typ siden liknande tyg. Hoppas att det kommer bli bra hehe. Sen väntade jag på Jehnny så åkte vi hem hit. Vi har druckit massa varm oboy , ätit appelssin och mackor! Och nu sitter vi här och snackar , love it!

vi ska ha en liten styling time här haha, sen ska jag ta lite kort på henne och fixa hennes header! hehe kommer bli skit kul! Men nu ska vi sätta igång, skriver senare! pusss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0