Sov morgon!

Hej bloggen! Vaknade för en halvtimme sen , häärligt att få sova ganska länge på en måndag också ;O inte så ofta det händer! Aja, igår gick jag hem till kasper älskling, dra mig baklänges vad jag har saknat honom..
Vi tog det mest lugnt , låg och prata och brottades lite haha ;) det gör vi alltid men ändån, I LOVE IT! Vi hjälpte även kaspers lillasyster dedär m mynten hehe & jag fick väärsta fina kortet som hon hade gjort själv som tack, hur gulligt är inte det liksom? <33 Sen fick jag en silverhäst också! Superduper glad!

Men vid 10 redan va jag tvungen att kila hem hehe, det va de pappa skrek om haha ;) jag hade visst varit uppkäftig mot honom när jag sa att jag inte hörde va han sa...? man ba; WWWHHHAAAT?! Aja, ni vet hur pappor kan vara hehe. Men ah kasper följde mig äända hem, så himla gulligt. JAG ÄLSKAR DIG GUBBEN! Sen sa vi hejdå och jag hoppade i säng och somna.

Dagens planer är först doktorn , sen iväg till skolan, slutar runt halv 4 tror jag och då ska jag vänta på Lollo så ska vi hem till nån av oss och baka! Men nu ska jag börja fixa mig, skriver när jag är hemma! pusspuss

                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0