Tisdag!

Hej alla söta bloggläsare! Herregud vilken dålig uppdattering alltså ;O Men ah jag ska försöka bättra på mig!
Idag så har jag ifal varit i skolan, Emina har ju kommit hem nu! Härligt, så vi drog tillsammans till skolan. Först hade vi SO , lag & rätt typ. Ganska tråkigt måste jag säga haha! Sen hade vi mentorstid och matte. Ush matte.. menmen. Sen lunch och biologi! Och sista lektionen va det syslöjd, vi har börjat med att göra varsitt klädesrsplagg! Och jag ska nog göra en rosa siden klänning, me like!

Sen drog ifal vi hem vid 2 tiden, och gissa vad jag gjorde då haha.. Jag somnade på soffan dirr. Jag hade sånn tränigsvärk sen igår i hela kroppen + att jag är hur trött som helst. ush, men nu har jag ifal vaknat och sitter nere  i soffan & kollar på svenska hollywood fruar, alltså repriserna ofc!

skriver i reklamen igen , pusspuss!


snart är du min älskling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0