torsdag! Lyckad dag

Hejhej bloggen! Hur är det med er idag? Med mig är det nästan lite för bra haha!
Idag så har dagen faktiskt varit riktigt lyckad måste jag få säga, det började med att jag vaknade ganska sent för vi hade sovmorgon, i love it! Sen kom emina och hennes syster & hämtade upp mig. Säger bara att vilken tur vi hade som fick skjuts ;O snön va ju typ en meter hööög?! helt sjukt.. aja, vi åkte till ishallen och åkte lite skridskor.. hehe jag åkte inte så mycket för de är så himla kallt där ute.. aja! Det va ganska kul ändån för vi åkte tillsammans m klass 91, me like. Men sen vid 10 åkte vi tillbaka till skolan ifal. Vi fikade lite i caffis, jag och emina alltså tillsammans med några klasskompisar. Sen hade vi musik innan lunch och efter lunch hade vi svenska. vår vikarie på svenskan va döööö härlig! haha, värsta braten, han sa ordet; TYP minst 2 gånger i en ända mening. love it. SEN FICK VI SLUTA! fattar ni? vi skulle igentligen gå till halv 4 men vi fick gå innan halv 2? perfecto. alla våra lärare va sjuka och insnöade typ hehe..

Skriver snart! PUSS

Hade faktiskt med mig kameran idag!
Rebecca & Regina i ishallen, love u<3

HAHHA , snygg outfit or what?

fler bilder kommer sen, för blogg.se mår nog inte så bra idag ;S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0