träna, plugga, tv, sova!

Det är vad som kommer hända nu ikväll. Ska träna lite sen plugga lite till på so grejen & kolla på tv tills jag somnar. sounds nice!

Imorgon är det skola igen, vi ska åka skridskor vid 9 tiden, ush fyfaan. Jag hatar att åka skridskor verkligen.. det är så fruktansvärt kallt och när man ramlar  ( vilket inte händer så ofta men ändån ) , då gör det så sjuuukt ont! Speciellt när man ramlar på rumpan, ahah jag får tejpa fast en kudde där bak när jag åker imorgon.. nåja jag ska väll överleva.. Eminas syster är så snäll som skjutsar dit oss och tillbaka till skolan! För nu är det den där snöstormen som det har pratats så mycket om.. i hate it. men efter de så ska vi tillbaka till skolan och ha lektioner som vanligt, slutar halv 4 igen, fyfan. Sen på kvällen vet jag inte vad jag ska göra.. skulle igentligen vara m jehnny men hon kunde inte ;/ så vi får se vad jag hittar på! Nu ska jag ifal stänga av bebisen , skriver imorgon! sov gott & pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0