update!

hej igen bloggen! Än så länge idag så har jag inte gjort det minsta lilla.. Har chattat med kaspers lillasyster haha, världens gulligaste tjej! Vi är västa bästavännerna nu ;) det skulle vara ganska kul om jag skulle sova över hemma hos henne, sen kolla kaspers reaktion! haha.

Jag ska inte träffa kasper ikväll för han är fortfarande lite halft dålig så jag vet inte vad jag ska göra ikväll heller, ska nog ut på en lång promenad och sen bada och ha ansiktsmask och fixa mina naglar. Tror jag ska sätta på lösnaglar, va jätte länge sen jag hade de, gash! Men ah , nu ska jag äta tacos! nyttigt & gott, skriver sen!

Bild från i sommras!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är hans syster? :)

2010-01-16 @ 21:22:42
Postat av: Anonym

9 år :)

2010-01-16 @ 21:23:50
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0