update!

god kväll bloggen min och alla bloggläsare! nu sitter jag uppe på mitt rum, ny badad hehe, ny fixaat hår, ny fixade nagalar , ny städat rum och allt dedär jag skulle göra! Hann till och med fixa en liten sak hehe, jag är så himla kreativ eller vad det heter hhehe! Har inte hunnit kolla på tv nånting ;O har suttit framför datorn istället och försökt hitta några bra kareoke sånger på youtube.. hittade några bra faktiskt! Jag funderar nämnligen på att spela in ett nytt sånginlägg nu i veckan, men bara om ni vill? ;)
Men nu ska jag kolla lite på tv, skriver senare! PUSSS

Har alltid den här asken på mitt nattduksbord eller vad det heter?
har mina nagellack där inne och lite andra små saker, tyckte den va så trååkig så jag klistrade på en rosett och ett diamant V på haha. Med limmet som man får till lösnaglarna hehe.. so me.


Resultatet på nagel fixningen! Hehe är inte direkt jätte bra på det men jaja.
Det blev bättre än innan ifal!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska göra ett sånginlägg! :)<3

2010-01-24 @ 22:26:02
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0