Världens bästa helg! <3

Hej bloggen! Herregud va jag är glad! Min helg har varit hur mysig och perfekt som helst!

pappa skjutsade in mig och kasper till bio'n vid halv 9 tiden. GASH va folk haah, ganska många man kände, blandannat ronja & hennes pojkvän robin. Aja, vi såg på filmen, kommer skiva lite om den i nästa inlägg. Sen pratade vi lite m ronja och robin tills pappa kom och hämta upp mig och kasper. Så vi åkte hem hit som somnade ganska fort, jag va helt stenfryysen verkligen. 12 minus va det när vi stog ute och vänta på daddiii.. BLÖ! Jag hatar vintern.

Menmen, vi vaknade runt 11 tiden och jag gjorde frukost till oss hehe, det blev mackor med vam oboy + varsin apelsin haha. brist på fantasi? menmen, vi slappade mest och sen gick han hem för en timme sen. Jag följde honom en bit och vi lekte i snön haha , jag ramlade typ.. 5 gånger? ISKALLT.. ush haha, men gash va kul det vart! <3 Så min helg har varit underbar! Jag skriver sen pusspuss!


right now, I have never been happier, i love u kasper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0