varning för långt inlägg

Hejhej bloggen! Nu har jag just kommit hem från stan, O-M-G va kallt det är ute ;O värsta istiden helt seriöst! Aja, idag så vaknade jag vid halv 7 tiden , eller hehe kom upp vid 7! Jag somnade om.. blö. Men jag hann ifal fixa mig någulunda snyggt och sen drog jag iväg till skolan, men jag mitt lilla IQ-befriade ärthjärna kom ju på att det va fredag idag... vilket innebär att jag har sovmorgon till 08:50..! SÅ jag va alltså typ en timme för tidigt i skolan HAHA. Härlig start på dagen verkligen. Men som tur va ju regina & anton + några andra där redan så det va inte så farligt. Sen kom ju allt folk runt halv nio.


Sen drog lektionerna igång som vanligt, alla 9or kollade på nån ap film i aulan på elevensval ;S helt sjuk film haha! Sen fortsatte dagen m engelska, SV, spanska & sist matte sen slut! Haha på matten så tyckeer typ min lärare att jag är trög eller nånting, för hon hade genomgång på tavlan m klassen och varje gång hon frågade om det var någon som INTE förstod så svarade ju ofc ingen, haha men då frågar hon MIG ändån om jag fattar? inför alla, gash. Aja hon är söt som tänker på lilla mig ;) Sen satte jag mig med Ronja & Mickela medans vi vänta på bussen. EFter en halv timme kom den och då hade vi stått ute i typ 20 minuter seriöst.. HATE IT. Menmen, vi åkte in till stan, jag & ronja alltså! Och letade efter presenter till hennes pojkvän som fyller 18 snart! Hon hittade jätte fina saker tyckte jag, men jag va ju med och påverkade hennes köp så det är klart det blev fina saker! (a) Hennes pojkvän skrämde oss regält när han tog tag i ronja bakifrån inne på åhlens när vi inte ens såg honom. hehe jag trodde någon försökte döda henne..hehe. Aja , vi 3 gick ut och väntade på bussen igen och sen åkte vi hem. Fast dom hoppade av innan.

Ni kanske inte visste dte men jag hatar verkligen att åka buss. Speciellt själv, för då känns det som att jag inte har någon kontroll på något sätt? Haha vet inte varför igenligen.. Men nu ska jag ifal ringa ett samtal. Skriver sen! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Emilia

vem har du som matte lärare? :)

P.S ärre bara ja eller är det ngn mer som tkr de är rätt litetn text du skriver med? :P Haha <3

2010-01-08 @ 17:51:32
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0