I love my life

Hej alla söta bloggläsare! Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade så fullt upp att jag glömde! Igår va jag först i skolan till kl 11 tror jag. Lämnade in SO arbetet och gjorde SO provet som gick helt okej faktiskt! sen kilade jag hem och fixade mig. Sem efter ett tag kom Kasper och hans familj med deras bil så åkte vi ner till stan. Hans storebror tog nämnligen studenten igår! Grattis! Så vi kollade på alla studenterna med hans släktningar och sen när dom åkte iväg. Vi fikade på ringduvan, åt glass vid hamnen och hade det hur mysigt som helst! En utav de bästa dagarna i mitt liv tror jag :)

Sen kom mamma in till stan när Kasper dem hade åkt hem. Och vi shoppade som tusan! Tar kort på allt sen. Jag fick med mig 2 par skor ett par gladiator skor och ett par klackar , strumpbyxor, ett armband, ett par svarta jeans, två kjolar, ett linne, fondation, mascara, en mjukisdress och en tröja som är fast sydd med shortsen. kommer inte ihåg vad den heter men hhehe. Super snyggt!! Tack mamma , jag älskar dig ♥
och när jag kom hem beställde jag min balklänning och en bikini!

Idag har jag träningsverk efter allt gånde igår haha. härligt! Kasper sov här inatt och vi vaknade runt halv 8 tiden. Eller JAG gjorde, haha jag försökte väcka honom i en timme? ;S gulligull. Sen åt vi frukost och drog iväg till skolan. I skolan hände det inte så speciellt mycket, sa hejdå till svenska och spanska lärarna ;/ det va sista lektionerna med dom idag. Och min spanska lärare kommer jag verkligen sakna, ni ska bara veta hur utgullig den kvinnan är.. tur att min klas har bjudit med henne till balen! Sen kollade vi på film på matten och vi fick tillbaka matteprovet som jag fick G- på.. hehe men jag blir iaf godkänd, vilket jag är super nöjd med! Och sen har jag precis kommit hem och satte mig vid datorn.. ska ut och sola nu! vi hörs sen, puss


Kommentarer
Postat av: josse

Jumpsit heter det:P Köpte du den på BIK BOK??:)

2010-06-04 @ 15:33:55
URL: http://ilyjosefineomg.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA :D

2010-06-04 @ 17:20:41
URL: http://victoriaakarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0