Jag är tillbaka!

Hejhej alla söta bloggläsare! gash.. jag har inte skrivit ett ända inlägg på en hel vecka ;O min dator funkar inte så jag får sitta vid pappas bärbara istället. Så min bloggning kommer nog vara ganska okej nu innnan den blir fixad.

Sen jag skrev sist har det hänt massa saker ska ni veta. Bland annat balen, jag laddar upp bilder i nästa inlägg! Har även firat 13 månader med kasper älskling! Och dte var ju skolavslutning igår. Ush jag trodde inte att jag skulle gråta.. men när jag kramade om min lärare grät jag som ett litet barn ;/ Har kollat på fotboll och lite sånt där också. Så min vecka som har varit har verkligen varit super bra! 



Nu ska jag fixa lite inlägg och sen ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0