Mitt internet funkar inte..

Hej alla söta bloggläsare! Förlåt för 0 inlägg igår, men mitt internet funkar inte så bra.. vet inte vad som är felet , men papap får kolal på det! :) I förrgår var jag ju på två studentmiddagar, den första vid Johanna och den andra hemma hos kasper! Det var verkligen super trevligt på båda två. Till Johanna gav hela familjen pengar och till Kaspers bror köpte jag en jätte fin kokbok hhaha, han börjar ju bli vuxen nu! Så vi åt mat och kollade på tv med några av hans släktningar och hade det ssuper trevligt! sen åkte jag och kasper till affären lite senare på kvällen och handlade lite och åkte hem till mig och sov. Sen igår så solade vi eftersom det var sånt super fint väder! Det gillar vi. Han åkte hem ett tag på dagen och då passade jag på att fixa klart min bilduppgift. Kan inte påstå att den blev så lyckad, menmen.

Idag är det ju måndag och vi började med matte sen idrott, SO.. där vi fick tillbaka massa inlämningar och resultatet på SO revosningen. Och jag blev faktiskt nöjd med allt jag fick tillbaka. Sen hade vi lunch, bild.. där jag fick tillbaka mitt bild arbete! Där blev jag ännu nöjdare med resultatet haha. Sen biologi och till sist engelska där vi städade skåpen. Gud va skönt det ska bli med sommarlov alltså! I llove it.
Sen iaf efter skolan så kom Kasper älskling hit och vi kollade lite på tv och spela kort. Han åkte just hem eftersom att han ska på fotbollsträning. Som jag faktiskt ska ut och kolla på! Vi hörs sen för nu ska jag fixa mig. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0