Svar på era frågor!

anonym;
hur tycker du att en kille ska vara byggd?
Svar; Så som kasper är ;)

anonym;
Vad fick du för slut betyg i 9an?;)
Svar; 1 mvg och 8 vg. sen resten G 

Matilda;  
Hur länge tror du att du och Kasper kommer hålla ihop?
Vad andvänder du för smink?
Vad gör du helt en fredag kväll?
Ha det bra! <3:)
svar; Förhoppningsvis hela livet! Jag använder mig av ett ljusare puder, foundation, mascara, eyelijner eller vad det heter haha, mörkare puder och vit kajal penna. Jag är med kasper oftast.
Ha ddet bra du med! :)

anonym;
skulle du kunna tänka dej att färga dit hår blont igen? :)
Svar; Nej faktiskt inte.. mitt hår skulle inte klara av det! Det ända jag skulle kunna tänka mig är ljusbrunt med blondare slingor :)

anonym;
söt;d
löshår elr äkta? :)
svar; aaw tack du med. äkta såklart!

Elvira;
Hur träffades du och Kasper? Tröttnar ni aldrig på varann?:) Varför äter du p-piller? gravid? :O
Svar; Vi träffades igenom en kompis. Nej aboslut inte, jag kommer aldrig tröttna på honom <3 För att jag INTE vill bli gravid?

anonym;
-vad gillar du mest att göra på din fritid?
- vilken linje ska du gå?
- när lärde du dej sjunga?
3 frågor iallafall ;)
Svar; att vara med vänner, kasper såklart, shoppa och sjunnga!
omvårdnad
hmm.. jag har sjungit hela livet men det blev mer seriöst näår jag var runt 8 tror jag :)

Anonym;
varför tar du spruta varje kväll? :O
Svar; för att jag har risk att få blodproppar i lungorna. Så det är blodförtunnande.

anonym;
vad kommer du att ha på dig på skolavslutningen?
och ska du vara med i kören då?
2 frågor iallafall! :)
svar; Jag hade på mig en vit t-shirt och en fluffig svartrutig kjol!
ja jag var med i skolkören :)

anonym;
Har ud något tips om hur man kan spara pengar utan att ta dom man ahr sparat och köpa något? Alltså när jag får mitt barnbidrag så gör jkag skut på allt öfr jag har planerat det jag ska köpa, och då är det ju tråkigt att allt försvinner..
svar; hmm, det ända bra svaret jag kan komma på är att planera vad du ska köpa och kanske hoppa över vissa saker som du verkligen vill köpa. Jag känner igen mig väldigt mycket som när jag shoppar brukar jag alltid tänka; behöver jag det här verkligen? och det funnkar faktiskt! Och i värsta fall får du kanske be om lite extra pengar av dina föräldrar :)

anonym;
har du rökt någongång?
svar; nej det har jag faktiskt inte, och jag ska inte göra det heller!

anonym;
kan du inte ta mer bilder på dig och kasper vad ni gör om dagarna, skulle varit roligt att se :)
svar; jovisst kan jag det! :)


Hoppas att ni är nöjda med svaren alla sötnoosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0