Allt är verkligen perfekt

Hejsan bloggen! Just nu sitter jag nere i soffan och har precis solat lite på ballkongen. Det är ju jätte fint väder idag! love it.

Igår var jag faktiskt med kasper älskling! Han kom hit och vi kollade på ishockey haha, som vanligt. Det gick inte så bra för oss att vara ifrån vvarandra. Är så glad att han ville träffas. Vi åkte iväg en snabbis till affärne och handlade sen kom vi hem och då kollade vi på film. Det blev lite knas på kvällen sen.. men det fixade sig. Han sov här inatt och vi somnade vid 2 tiden och vaknade vid 10 tror jag. Så vi gick ner och lagade fulle medans vi kollade på tv. Så vi åt en jätte god frukost tillsammans, så himla mysigt! Sen gick vi med min bror ut på fotbollsplanen och spelade fotboll! Skönt att hålla igång lite, fett kul var det också! Men efter ett tag gick vi in och satte oss på ballkongen och solade. Fast min bror satte sig vid datorn haha. förvånande..
Jag och kasper satt väll där en timme och sen var han tvungen att åka och gymma så nu är jag själv m gustav hemma. Ska träffa kasper sen ikväll igen! ♥




Men nu ska jag duscha igen för mitt hår är verkligen kaos. puss på er sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0