Äntligen fredag!

hejhej bloggen! Nu sitter jag här nyduschad med blött hår och en liten solbränna över hela kroppen. Det gillar vi! Idag har jag varit i skolan igen och fan va trött jag har varit hela dagen.. allmänt sur för den delen. Aja, vi började med att lyssna på en munk från den hinduistiska relegionen och sen hade vi elevensval, engelska, lunch , svenska , spanska och till sist matte. Slutade vid 2 tiden och det första jag gjorde var att lägga mig på balkongen och sola! Underbart. Jag håller på att läsa en super bra bok som min bästavän ronja har tipsat mig om. Laddar upp en bild och gör ett inlägg om den senare.

Ikväll ska jag vara med kasper älskling! Jag ska bort till honom lite senare och äta middag med han och hans familj. Kommer nog vara där tills imorgon också. Mysmys. Men nu ska jag fixa håret! laddar upp smink inlägget om några minuter. Puss på er sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0