Dags att lägga ner bloggen?

Hejsan bloggen, nu var det verkligen dålig uppdattering av mig här.. men jag tycker faktiskt att det är väldigt tråkigt att blogga. Ni kommenterar aldrig och jag har ingenting att skriva om. menmen jag ska försöka bli bättre på det , men bara om ni kommenterar lite mer :)

Idag är det ju måndag och det var dags för skolan igen. Ush haha, jag hatar verkligen måndagar. Börjar tidigt och slutar sent. Började med matte sen idrott, SO , lunch , bild , NO och till sist Engelska. Låter det kul? nej inte så värst haha. Kom hem för en halvtimme sen och jag har just ätit lite och ska snart bada tror jag. Ikväll ska jag vara med kasper älskling, underbart! ♥

I helgen som har varit har haft det hur mysigt som helst med älsklingen, vi har varit hela helgen. Han har sovit här varje natt och den ända gången vi var ifrån varandra var när jag var på konfirmation i lördags. Det var ganska långtråkigt i kyrkan men det var kul att se alla man kände som konfirmerade sig! Sen åkte vi vidare till några vänner till familjen och åt mat. Trevligt trevligt. Sen gick jag hem till kasper och vi solade och spelade lite fotboll hehe. oj vilket långt inlägg det blev, nåja! vi hörs snart. puss

gammal bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg itne ner bloggen, läser varje dag och älskar idna tips m.m. <33

2010-05-24 @ 18:31:58
Postat av: Lisa

asså det är ju inte kul att kommentera när du inte bloggar, du får ställa frågor för då kommenterasr man oh så.. om du inte bloggar så blir det att man inte kolalr din blogg bara, PUSS :* älskar dig blogg

2010-05-24 @ 19:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0