Det va länge sen!



• Jag är väldigt tävlings inriktad.. yes så är det! vare sig det är fotboll eller kortspel så är jag så himla tävlingsinriktad och med det innebär det ju att man är en väldigt dålig förlorare.. haha

• Jag äär väldigt dålig på att hålla rent på mitt rum

• Jag lyckas alltid göra allt i sista minuten. Speciellt vid stora inlämnings arbeten och sådär. Så det blir att jag sitter uppe halva natten dagen innan det skall lämnas in!

• Jag älskade att leka med Barbie när jag var liten.

• Jag blev hjärtoppererad när jag bara var några dagar gammal uppe i Lund. Så jag har ett 20 cm ärr efter det. Sen har jag massa andra ärr efter andra pooerationer också

• 4 är mitt lyckotal eftersom den siffran har följt mig genom hela livet. Som bara mitt personnummer 94-04-04

• För er som inte visste så bor jag faktiskt på gotland och har gjort det hela mitt liv på ett och samma ställe, alltså jag har aldrig flyttat!

• När jag var liten dansade jag balette heeh

• Jag älskar bröllopp och jag har redan börjar planera mitt egna, vad jag vill ha för blommor i min brudbukett och klänning. love iiit

• Jag har jäätte svårt att spela instument. haha man kan ju tro att bara för att jag sjunger så ska jag kunna spela till. men icke , jag är väldigt seg på att lära mig olika acord (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0