:(

Hej bloggen! Sitter hemma just nu och kollar på tv m en stor kopp te. Mums. Idag har det varit fullt ös.. är helt slut ;O började dagen med No sen hade vi håla i en timme och sen biologi/kemi.. fyfan va arg jag blev på den lektionen, vi skulle lämna in ett arbete idag om läppstift. Och det gick inte att öppna från tjelvar där jag skickade arbetet. asså fan haha. Men jag har ju en sån snäll lärare så jag får kämna in det på tisdag nästa vecka! Sen hade vi lunch, svenska och SO. Och på SO'n hade vi vår redovisning! Ska försöka få bilder som togs på oss när vi redovisade för vi hade muslimska kläder på oss! Jag hade en burka liknande klädsel. Den va hel svart och det ända som jag fick visa va mina ögon. Fatta varmt haha. Men ändå ganska fint tycker jag! Vår redovisaning blev väldigt lyckad tyckte jag! Vi bjöd på lite te och mat som muslimer brukar äta. Aja, kändes sjukt bra! Sen hade vi spanska och fyfan va jag mådde dåligt. Min lärare såg att jag mådde dåligt så jag fick gå hem lite innan vi skulle sluta. Ni kanske inte visste det men jag är allergisk mot pollen, någon av er bloggläsare som är det?
Ush det suger iaf! Så nu sitter jag här och ska snart sova lite. Updatterar snart, PUSS!




Jag just nu, hehe


Kommentarer
Postat av: angelica

det är du och jag victoria!

2010-05-13 @ 08:34:58
URL: http://angelicalandergren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0