God dagens

Hej alla bloggläsare! Sitter just nu inne på mitt rum och är helt själv hemma.. lite läskigt faktiskt ;O Kasper åkte för ett litet tag sen, han skulle iväg och gymma m martin. Och alla andra i huset är iväg på annat håll. Igår kom kasper hit och vi kollade på ishockey m familjen igen haha. Det gick ju åt helvette för tre kronor mot tjeckien.. blö. Innan så hade vi åkt till affären och handlat lite. så vi åt lite gott till en film senare på kvällen. haha filmen vi såg va så sjukt läskig och äcklig ska ni veta. PLUS att kasper somnade efter halva så jag fick se halva filmen själv. thtih fick sova m tänd lampa (a)

Vi vaknade vid 9 tiden och vi gjorde jätte god frukost! eller jag gjorde haha. Det blev toast m juice, juummy. sen chillade vi bara framför datorn och myste. I love it!
Men nu ska jag fixa mig lite! puss
                
                              Rosorna jag fick av älsklingen på vår 1-års dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0