God morgon bloggen!

Eller jag har faktiskt varit uppe ett bra tag nu och satte mig precis vid datorn! Vädret idag suger verkligen haha. Vädret i sverige kan man verkligen inte lita på, eller  inte här iaf. Som igår då var det 22+ ute mitt på dagen sen några timmar senare blev det värsta spöregnet?

Hur som helst, idag ska jag inte göra så mycket hade jag tänkt,  laddar upp ''dagens planer'' lire längre ner.
men nu ska jag göra det och sen äta frulle, pusspåer

 Äta frukost sen duscha & bada
Sätta på mig slappkläder och fixa håret
skriva på mina två NO uppsattser








Kommentarer
Postat av: ℓιηηєα'' gαℓєη мєη вяα .

Hej!

Besök gärna min blogg, jag gör gratis designer och fotar !

Lägger även upp musik och lite mode.

Ha en bra dag ;)

2010-05-16 @ 12:01:00
URL: http://nellanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0