Haaallåååå bloggen

Nu har jag äntligen tid med er ahaha. Jag har verkligen inte haft lust eller tid att blogga faktiskt. Igår drog jag & kasper in till stan och shoppade lite. Jag köpte lite saker till hans lillasyster också som fyllde år här om dagen. Hon fick en sminkväska med en parfym, nagellack och ett läppglans från mig! Hon blev jätte glad som tur va. Sen så köpte jag en mascara och ett läppstift till mig själv.

Sen vid halv 6 tiden åkte vi och handlade mat vid ica maxi. Vi lagade mat till hela hans familj igårkväll! Haha det blev faktiskt väldigt lyckat, vi bjöd på kycklig , pommes och den där grekiska såsen.. tzatsiki eller vad det nu heter :) muums. sen kollade vi på hockey som vanligt haha, och den här gången vann faktiskt sverige som tur var. Vi somnade ganska tidigt och vi vaknade ganska tidigt också. Vi åkte hem till mig och solade på ballkongen. Jäklar va varmt det har varit idag! 20+ typ ;O fett härligt! Sen lagade vi mat åter igen haha. Men han åkte hem för ett tag sen och jag kommer nog inte träffa honom på ett tag framöver.. Vi har varit varje dag i över 3 veckor så jag vill inte ens veta hur långa dom här dagarna kommer va utan honom.. nååja!

Just nu kollar jag på film med min bror haha, världens konsstigaste ;S love it. Men nu ska jag forsätta kolla, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0