Hemma från skolan idag

Hejsan alla bloggläsare, Ja idag är jag faktiskt sjuk.. har ont i huvudet och nu mår jag illa. Jag tror det är migrän ;/ får ta en alvedon och ta det lugnt idag.

Igår kom kasper älskling hit igen och vi tog det lugnt, jag hade ont i huvudet redan igår så han tog hand om mig haha so cute! Sen åkte han hem och jag somnade ganska direkt efter. Och sen när jag vaknade idag och började fixa mig fick jag så himla ont i huvudet igen så jag fick ringa till min mamma och min mentor. Så jag fick stanna hemma idag. Ganska tråkigt faktiskt.. men jag måste ju må super bra tills på torsdag då jag ska vara med i soarén.. men det kommer jag lyckas bli!

Ska inte sitta vid datorn mer nu, kanske slänger in ett inlägg senare, för nu ska jag ta en kopp te och kolla på film. Vi hörs sen , puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0