Hemma hos älsklingen!

Heejsan bloggen & alla bloggläsare. Förlåt för min dåliga uppdattering men jag har helt enkelt inte orkat blogga, plus att jag har haft annat för mig! I fredags så var det ju valborg, wohoo! Kasper kom hem till mig och vi myste framför tv'n och åt massa gott. Sen lite senare kom Ronja och hennes pojkvän robin och gjorde oss sällskap. Det gillar vi. Sen kilade dom hem och vi gick upp och la oss.

Igår så vaknade vi ganska sent och vid 3 tiden skjutsade kasper hem mig till sofia som fyllde år på fredagen! Grattis i efterskått gumman. Det var jag och några till som var bjudna och vi fikade och hade det hur trevligt som helst. Sen lite senare kom kasper och hämtade mig och vi åkte en snabbis hem till honom & sen vidare till ica maxi och där handlade vi lite snacks! Sen vidare hem till mig och hämta saker, vi åt lite mat hemma hos mig med. haha fick cocacola över all mat ;O hehe. Sen åkte vi hem till kasper älskling och jag har sovit här inatt.

Idaaag så skulle jag egentligen hem till Sofia igen, men eftersom jag firade henne igår så ska jag passa på att plugga lite. Kasper och jag ska snart hem till mig och fixa lunch & han ska hälpa mig lite. Så söt som han är. ahha ni ska se honom nu ;) han ligegr och sover, aaw, ser ut som en liten ängel. Men nu ska jag fiza lite grejjjs, skriver senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0