Hittade en gammal kommentar!

Cilla;
hej victoria! :)
det skulle varit kul om du svarade på detta:
först, kan du inte göra videoinlägg oftare? du kan ju göra det med någon skön kompis om du inte vill göra det själv, bara ett tips. Sen så vill jag veta hur det är med håret, är du nöjd nu? det hoppas jag för det var super fint! :) och du, en grej till.. personligt men jag kollade på din kompis blogg, farre. Är hon galen eller är hur är hon? haha! inget illa menat, men hon verkar stört skön! puss och kram, älskar din blogg!

Svar; Hej Cilla! Om jag kan göra videoinlägg oftare.. jo visst kan jag göra det! Ska ragga med mig någon av mina vänner som får stå och lida brevid mig hhaha. Dedär m mitt hår.. jag har haft det såhär i en månad nu tror jag , och jag har inte vant mig vid det ett dugg än ;O ska nog göra nånting åt det så snabbt som möjligt! Men tack för att du tycker att de är fint! :)
Och såå undrar du hur Farre är? haha hur ska man beskriva den jäveln? haha nej men jag och farre har känt varandra sen första året på dagis. Och hon är verkligen en av mina närmsta vänner som jag litar till 110 % på. Hon och jag har ganska lika humor eller vad man ska säga haha. Bara här om dagen så knasade vi till det riktigt ordentligt när vi skulle baka.. haha det slutade med att vi hade choklad krig! + vatten krig inomhus. Haha fett nice! älskar mitt lilla buusfrö.
Tack för kommentaren! och tack för den fina kommenteren att du älskar min blogg kära du! ♥



Jag och Farre älskling när vi va tiny!

Kommentarer
Postat av: farhia

HAHAHAHAHAHAHA

2010-05-13 @ 15:24:42
URL: http://bunnyfunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0