ligger här med älsklingen ♥

Hej alla söta bloggläsare! Just nu ligger jag i sängen med kasper älskling och vi har just ätit kroppkakor och spelat kort med min lillebror haha. Mys!

Idag har jag varit i skolan och vi hade först mattelabb och sen idrott, SO , lunch , bild, NO och till sist engelska. haha världens segaste dag asså. Nååja, sen kom jag hem vid halv 4 tiden efter att ha varit ute i detta skitväder.. blö. Så jag tog en lång härligt dusch och fixade håret. Ska börja ha det lockigt nu ett tag framöver så att det kan växa och bli långt igen. Och har jag inte gjort så mycket utan jag har bara väntat på att kasper skulle komma :) Vi ska nog kolla på film och bara ta det lugnt , men vi hörs snart! pusspuss

någon som har en ''dagens fråga''?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0