lite update sådäär

Hej bloggen! Nu sitter jag inne på mitt rum och typ svettas ihjäl ;O fyfan va varmt det är! Och det har det varit hela dagen, det gillar vi.

Denna söndag har jag spenderat med kasper älskling, vi åkte hem hit och solade på balkongen, hur mysigt som helst. Sen gjorde vi mat, seriöst, jag har aldrig ätit så mycket i hela mitt liv.. är fortfarande proppmätt! Ändå så åt vi för 4 timmar sen typ. nåja, han kommer snart hit igen eftersom han var tvungen att kila hem och äta middag, fattar inte hur han orkar efter den måltiden ;)!

Så sen hhan åkte hem har jag duschat och plattar håret just nu faktiskt. har bara överhåret kvar sen ska jag sminka mig lite bara. har bestämt mig för att dra ner drastiskt med sminket nu i fortsättningen! Skriver när jag är klar, puss på er!


& grattis till min bästavän som frirar 20 månader med sin pojkvän idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0