Mer inlägg imorgon

för nu ska lilla jag sova!
Kasper kom hit vid 8 tiden, hans mamma fyller år idag så jag och kasper ska köpa något till hene har jag bestämt! tror det blir någon fin blomma eller något. Grattis till kaspers mamma iaf :) Han var här till 11 och sen va han tvungen att kila hem. Ush , jag saknar honom redan ;/ som tur är ska jag vara med honom imorgon igen.

Imorgon kommer ni få massa roliga inlägg, bland annat SMINK tips! Det har efterfrågats ganska mycket så imorgon ska ni få mina topp 5 sminktips! Min statestik blir bara bättre och bättre så det är super kul att blogga faktiskt! Men nu ska jag sova mina kära bloggläsare, vi hörs imorgon! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0