Nemen HEJ

God kväll alla bloggläsare! Nu sitter jag hemma hos min älskade pojkvän. Kom just hit faktiskt. Idag så har jag varit i skolan. vi hade NO nationella prov på morgonen. Det gick faktiskt väldigt bra! Det var ett ganska lätt prov som tur va. Men jag ska nog inte hoppas på för mycket ;) Sen rullade dagen på som vanligt och vi slutade vid halv 4! Trögt som tusen. När jag kom hem så hoppade jag in i duschen, städade verkligen hela mitt rum, tog förfan 2 timmar :O men snyggt blev det iaf. haha det kommer se likadant ut imorogn men ;) sen fick jag skölja ur håret igen eftersom jag hade så mkt balsam kvar i håret.. mamma har köpt något nytt som inte sköljs ur, perfekt. Sen fixade jag mig och kilade hit! Ska vara här hela kvällen , så det blir kanske lite snålt om inlägg idag. PUSS
En bild på mig & äälsklingen för jätte länge sen haha



p.s. alla frågor ni ställer i kommentarfältet finns några inlägg ner där jag har svarat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0