Nu är mitt internet fixat

Och jag kommer blogga som vanligt! Herregud dom här senaste dagarna har det hänt hut mycket som helst! Ska göra ett jätte långt inlägg om allt som har hänt.

I helgen var jag med kasper som jag skrev i tidigare inlägg. Vi va från fredag, till lördag och till söndag. På fredagen tog vi det mest lugnt och gjorde inte något speciellt. Han sov över här och på lördagen bokade vi bioplatser och kollade på bio på kvällen. Så vi åkte dit och köpte popcorn och läsk, vi kollade på Flickan från ovnan som jag skrev innan också! Den va så otroligt bra, han skriva lite mer utförligt vad jag tyckte om den sen. Sen åkte vi direkt till pizzarian och beställde mat. Sen kilade vi vidare till affärne och handlade lite saker. Jag fick röda rosor av Kasper älskling. aaw, so cute! <3 sen hämtade vi maten och åkte hem & åt. Hur romantiskt som helst. Sen berättar jag inte mer höhö. På söndagen så vaknade vi ganska sent och bara slappade. Han åkte hem ett litet tag mitt på dagen och sen kom han hem till mig på kvällen igen. Världens finaste helg med älskligen min! Jag älskar dig kasper ♥


Igår var det dags för skola igen och dagen rullade väll på helt okej och jag slutade vid halv 4. Träffade kasper igår och vi spelade kort och tog det lugnt. Jag är alltid så himla trött på måndagar ;O

Idag har jag varit i skolan igen, började med so sen mentorstid, matte, lunch, NO , slöjd. Sen träffades jag och min so grupp och övade på vår redosvning vi ska redovisa imorgon! Hoppas verkligen att det kommer bli bra. Jag tror de iaf. Sen åkte jag hem vid 3 tiden och har inte gjort så mycket sen dess. Kollat lite på tv och sådär.

Ska hämta lite vatten med is och sen skriva lite till! puss på er sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0