Nu funkar mitt internet igen!

hejsan bloggen! Gash förlåt för min kassa uppdatering , men jag har faktiskt en anledning och det är att mitt jävla internet inte har fungerat som det ska.. Jag har inte kunnat logga in på blogg.se ;O men nu är jag här iaf och ni vet att jag lever!

Igår så gick jag i skolan, sen träffade jag Jehnny och vi åkte in till stan för en liten shopping runda! Fick med mig ett gulligt linne från Åhléns , som jag troligtvis ska byta nästa gång jag är på stan igen eftersom det var alldeles för stort för lilla mig. haha som ni vet så provar jag aldrig i affären.. smart! Sen fick jag med mig lite annat smått& gott! vi åkte hem vid 6 tiden och åt lite godis som vi hade köpt. Sen vid halv 7 åkte hon hem och kasper kom hit lite senare på kvällen. Han stannade här till kl 11. MYYYYS. Tack för en underbar dag!

Idag så har jag återigen varit i skolan, älskar fredagens schema. Först sovmorgon, sen engelska, lunch , svenska, spanska och till sist matte. Lovley. Kom hem vid 2 tiden och då kom farrebarre hem till mig, vi bakade och hade choklad krig. oooh yeeaaah hahahaha. Fett nice! Sen kilade även hon hem och jag hoppade snabbt in i duschen, badade snabbt och fixade mig och sedan kom kasper älskling hit! Vi har precis varit vid affären och handlat massa nyttigheter, ;) och nu ska vi se på film! imorgon blir ddet 3 inlägg, jag lovar på bloggen min att det kommer bli så! PUSS PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0