Onsdag

Hej mina kära bloggläsare! Äntligen onsdag, betyder att det bara är två dagar kvar till helg! i love it. Idag har jag varit i skolan igen, kändes super bra! Började dagen med teknik och sen matte, kemi, lunch , svenska, SO och till sist spanska. Helt okej dag faktiskt. Brukar inte tycka om onsdgar men den här dagen var ganska bra ändå! :)

Slutade halv 4 och då kilade jag hem ett tag för att plugga lite.  sen vidare till fotbolls planen och kolla på kasper när han spela lite. Som sällskap hade jag med mig Viktoria. Sen efter ett tag drog vi hem och jag har just duschat och fixat mig. Ska sätta mig lite med matten innan kasper kommer hit. Så nu ska jag kila, puss på er sålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0