Onsdag

Nu är jag tillbaka föralltid haha! förlåt för min dåliga uppdattering, men jag har inte suttit nånting vid datorn förens nu. Har haft annat för mig liksååm haha. Men nu ska jag blogga som vanligt, det lovar jag.

Igår var det ju tisdag och det var dags för skolan igen efter 5 dagars ledighet. Det var väll helt okej slutade tidigt och sen åkte jag hem och tog det lugnt. Sen kom kasper älskling hit och vi lagade mat! vi gjorde lax med pommes. sjukt gott. Sen åkte vi ut till min brors fotblls match och kollade. Sen åkte vi hem igen och vi somnade direkt. Han åkte hem senare på kvällen och jag gick och la mig.

Idag har jag varit i skolan igen, dagen har gått sjukt segt.. blö. Men är iaf hemma nu och ska snart iväg till stan m mamma. Vi ska ta ut lite p-piller och sånt till mig , plus massa andra mediciner. Sen ska jag ta en snabb dusch och vara med älskligen ikväll igen. Tror att han ska sova här också :) laddar upp fler inlägg när jag kommer hem sen igen! puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0