Svar på en fråga!

Amanda;
Fråga: vart får du din inspiration ifrån vad gäller kläder? och har ud tips på hur man blir mer alltså jag gilalr kläder mycket men vill veta bra saker alltså hur man matchar bra och vad som är modet m.m. hälp mig!

Svar; Kul med en fråga! Angående dedär m insperation så kollar jag väldigt mycket på olika sidor på internet vad det är för kläder som de säljer osv. sen läser jag ganska många tidningar där jag kollar var kändisarna har på sig. och jag går på stan ganska ofta så då blir det att jag kollar runt där. Men jag följer inte trenderna sådär jätte mycket utan jag köper och tar på mig det jag själv tycker är snyggt. Sen om det är helt ute eller inne bryr jag mig inte så mycket om.
Andra frågan oom jag uppfattade rätt.. matchning med olika klädersplagg? Det är jag väll ganska feg med haha. Jag kör ganska stilrent. Brukar oftast använda svart vita kläder och sen lite smycken till det. Men i sommar ska jag sattsa på kläder ganska mycket, ska våga köpa till mig saker som är lite mer ''vågade'' haha. Lite roliga mönster osv! Det är ju väldigt mycket färger i vår/sommar. Det gillar vi! Fett snyggt med en topp med massa olika färger och sen ett par ljusa jeans shorts till och super snygga pumps! + att man är jätte solbrun. ooh vad jag längtar till sommaren bara för det! Hoppas du fick svar på din fråga iaf! puss

Amanda;
tack! jag fick svar på min fråga men undrar jag vart du hitta mest smycken i vilka affärer och sen med kläderna vart du brukar hitta mest kläder och hur vet du om du ex hittar ett plagg osm du vill ha att du kan matcha det sen med dina andra kläder?

svar; Kul att du ställer så många frågor! :) Jag skulle rekomendera smyckesaffärer haha, t.ex. ur & penn, glitter. Sen finns det ganska mycket i alla möjliga klädersaffärer också såklart. Men mest har dom ju såklart där. När det gäller kläder så shoppar jag mest på HM, Gina ( när jag är i blekinge, sthlm osv, det finns ju inte här ) , sen shoppar jag kläder från MQ, vila, vera moda, bikbok och ibland Lindex. När jag hittar en tröja elelr blus som jag gillar brukar jag alltid tänka i huvudet var det skulle passa bra till. Först tänker jag om jag har det hemma , annars får jag köpa något som matchar till! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0