Svar på en fråga!

Anonym;
Du är de älsta barnet i din familj va? Isf kanske du kan hålla med om att ens pappa är hård och ska alltid ha koll över en? Känner du igen dig? Jag tänke eftersom du och Kasper är tsm, hur reagerade din pappa i början och så? Berätta! Behöver lite tips och så. :) Tack för en bra blogg

Svar; va kul att ni har börjat fråga så många frågor! verkligen jätte kul.
Yes I am the oldest.. haha. Min pappa har alltid varit ganska överbeskyddande och sträng, fast på ett bra sätt tycker jag. Men när jag tog hem kasper så kändes det som att han gillade honom redan från början! Det känndes så skönt verkligen. Och idag vet pappa att kasper är en jätte bra kille och tar väl hand om mig :)
Jag tycker faktiskt att pappaor ska vara lite överbeskyddande, det är väldigt gulligt. För i väldigt många pappors ögon är man fortfarande deras lilla flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0