Svar på frågor!

Anonym;
hur många läsare har du per dag? :)
svar; Hmm alltså det är lite olika. vissa dagar kan jag ha runt 50 bara och sen nästa dag kan jag ha upp mot 100 st! :)

Anonym;
var den söt/sur/stark?
svar; du menar såklart den nya marabou smaken, och ja hur ska jag säga hha. Asså jag tyckte det va en jätte konstig blandning helt ärligt. den va typ.. söt, men ändå lite stark? helt knas!

anonym;
vilken är din riktiga hårfärg?
svar; mörk blond typ..

Anonym;
vad heter ditt puder? eller brunkräm eller vad det nu är du har i fejjan,fint är det iaf! :)
svar; jag använder faktiskt 2 puder och en brunkräm eller vad man ska kalla det. först ett lager med ljust puder som ''täcker'' och gör det jämt. sen använder jag mig av foundation på kindbenen och till sist HM pudret som jag brukar köpa, ( finns bild längre ner ) som jag tar lver allt så jag blir lite mörkare! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken är din riktiga hårfärg?

2010-05-04 @ 18:56:13
Postat av: Anonym

hah okej :)

2010-05-04 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0