Till min bästavän



Hur lång text jag än skulle skriva, hur länge jag än skulle förklara..
skulle jag aldrig kunna förklara hur mycket du verkligen betyder för mig. Du är min andra halva som jag inte kan leva utan. Vi träffas inte så ofta, och jag saknar dig verkligen. Men när vi väl träffas glömmer jag alla problem och har det så himla kul m dig. Du får mig alltid att vilka le , även om jag mår skit så får du mig glad. Du har stöttat mig genom så mycket & jag hoppas att du vet att jag alltid finns här för dig. Jag vill bara att du ska veta att vad som än händer kommer jag alltid älska dig Ronja Westborg ♥
/ Din victoria föralltid


Kommentarer
Postat av: din ronja

sööötnos !

saknar dig med massor, du betyder så sjukt mycket för mig. snart har vi känt varandra i ett år. men det känns som att jag kännt dig hela livet, du är min andra halva. utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort. lämna mig aldrig..

älskar dig victoria karlström <3

2010-05-13 @ 15:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0