torsdag

Hejsan bloggen! asså fyfan va jag är dålig på att uppdattera.. tycker väll att det börjar bli tråkigt eller nått ;O nåja.

Sen jag skrev sist har jag varit i skolan som vanligt, det börjar verkligen dra ihop sig till sommarlov nu alltså! Och vädret har varit helt underbart verkligen. Solade en timme idag efter skolan. love it. Idag i skolan hände det inget speciellt, hade min musik redovisning och jag fick mvg! är verkligen jätte nöjd så jag kommer få behålla mitt mvg i musik. Sen åkte jag och emina till affären och handlade choklad. visste ni att det var min sista godisbit för en tid framöver? yyeah that's right! jag ska börja bli lite nyttig av mig och det börjar imorgon! Sen åkte jag hem och solade som sagt. Sen hoppade jag in i duschen och åt mat. Kasper älsklling kom hit ikväll igen och vi tg det mest lugnt. Har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv som jag varit idag. blö. Men han har just åkt hem och jag ska snart sova. Laddar upp några till inlägg så ni får något att läsa mina älskade bloggläsare! Ni blir ju trotts allt fler och fler! :)


bild från i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0