Torsdag

Hejsan bloggen! Nu ligger jag nere i soffan och degar.. vaknade för en halvtimme sen och har tagit en alvedon & ska fixa en stor kopp te. Tror att jag börjar bli lite nere av allergin, ush.

Igår så sov jag i 5 timmar och så kom kasper hem till mig medans jag sov hehe. När jag vakanade så såg vi på film och vi somnade ganska tidigt haha. Han var tvungen att sova hemma inatt, fast han kom hem vid 4 haha. Hans lillasyster fyller 10 år idag! GRATTIS ♥
Sen när han åkte hem somnade jag om. Idag är det torsdag och vi är lediga, fett nice! Vi är lediga imorogn också, plus på måndag! I LOVE IT


Idag ska jag städa lite, fixa naglarna och lite sådär. Sen ikväll får jag se vad som händer, hoppas på att jag ska träffa kasper. Men nu ska jag iaf kolla på film och fixa mitt te! Vi hörs snart, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0