Victoria goes pluggis

hehe nää riktigt sååå illa är det nog inte! Nu har jag börjat med mitt SO arbete om JAPAN! valde att skriva om det landet eftersom jag inte kan så mycket om de och tjejerna där har fett balla kläder och sminkningar ;) inte för att min SO lärare vill läsa om sånt men hehe. Jag hade iaf tänkt jobba med detta i en timme till och sen en timme på NO arbetet sen får de ta mig fan räcka för idag. Ska fixa håret, naglarna och sminka mig. Sånna där roliga grejer. Men jag ska fortsätta skriva, ville bara att ni skulle veta att jag lever :) puss sålänge!



haha lite foki varning här.. men tänk att sminka sig sådär varje morgon innan skolan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0