wow snacka om fullt schema!

Hejsan bloggen min! Förlåt för min dåliga uppdattering men jag har verkligen inte hunnit blogga. Har haft massa annat för mig. Just nu så sitter jag iaf framför datorn och lyssnar på lite musik. Idag har jag varit i skolan, den här fredagen var sådär. Kasper sov här tills idag och vi hde sov morgon till 10 i 10, fett nice! Sen drog jag till skolan och vi hade först engelska, sen lunch , fast jag och emina pluggade lite för efter det hade jag svenska och sen spanska prov.. gick väll sådär. Hoppas på ett G! Sen efter det hade vi yttligare ett prov i matte. Som jag också tror att jag fick G på. Sattsar lite lågt nu eftersom det varit så himla mycket annat nu. men nu är det skönt att ha fått det avklarat. Sen när jag kom hem träffade jag Linnéa! Hon kom hem till mig och vi snackade lite och bakade kladdkaka! muuums. Laddar upp bilder sen. Laddar upp receptet vi använde oss av sen också. Men hon kilade just hem ;/ tack för en jätte rolig dag gumman!


Kommentarer
Postat av: linnéa

puss på dig din söta sak! :*

2010-05-28 @ 19:11:53
URL: http://linneaoxenwaldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0